Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
30
Ordinace dětského lékaře v době vánočních svátků 2024
Ordinační hodiny zubního lékaře během vánočních svátků 2024
Ordinační hodiny MUDr. Novotného v době vánočních svátků 2024
31
Ordinace dětského lékaře v době vánočních svátků 2024
Ordinační hodiny zubního lékaře během vánočních svátků 2024
Ordinační hodiny MUDr. Novotného v době vánočních svátků 2024
1
Ordinační hodiny MUDr. Novotného v době vánočních svátků 2024
2 3 4 5
6 7
Výsledek Tříkrálové sbírky v obci Bystřec v roce 2025
8
Výsledek Tříkrálové sbírky v obci Bystřec v roce 2025
9
Výsledek Tříkrálové sbírky v obci Bystřec v roce 2025
10
Výsledek Tříkrálové sbírky v obci Bystřec v roce 2025
11
Výsledek Tříkrálové sbírky v obci Bystřec v roce 2025
Ples SDH Mistrovice 2025
12
Výsledek Tříkrálové sbírky v obci Bystřec v roce 2025
13
Oznámení o zahájení činnosti zpracování kamene - lom Bystřec 2025
Kino Jablonné nad Orlicí 10. - 16. 1. 2025
14
Kino Jablonné nad Orlicí 10. - 16. 1. 2025
15
Kino Jablonné nad Orlicí 10. - 16. 1. 2025
Svoz tříděného odpadu - svoz dům od domu
16
Kino Jablonné nad Orlicí 10. - 16. 1. 2025
Svoz tříděného odpadu - svoz dům od domu
17
Kino Jablonné nad Orlicí 10. - 16. 1. 2025
Svoz tříděného odpadu - svoz dům od domu
18
Kino Jablonné nad Orlicí 10. - 16. 1. 2025
Svoz tříděného odpadu - svoz dům od domu
19
Kino Jablonné nad Orlicí 10. - 16. 1. 2025
Svoz tříděného odpadu - svoz dům od domu
20
Svoz tříděného odpadu - svoz dům od domu
21
Svoz tříděného odpadu - svoz dům od domu
22
Svoz tříděného odpadu - svoz dům od domu
23 24 25 26
27 28
Kino Jablonné nad Orlicí 29. 1. - 9. 2. 2025
29
Kino Jablonné nad Orlicí 29. 1. - 9. 2. 2025
30
Kino Jablonné nad Orlicí 29. 1. - 9. 2. 2025
31
Kino Jablonné nad Orlicí 29. 1. - 9. 2. 2025
1
Kino Jablonné nad Orlicí 29. 1. - 9. 2. 2025
2
Kino Jablonné nad Orlicí 29. 1. - 9. 2. 2025
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Elektronická podatelna

Elektronická podatelna

Elektronické podání pošty je možné prostřednictvím níže uvedeného formuláře, e-mailové zprávy nebo na technickém nosiči dat (usb flash). Nosič můžete doručit do podatelny Obecního úřadu v úřední hodiny. Na jednom technickém nosiči dat smí být pouze jedno podání a jeho přílohy.

Poznámka: v případě elektronického podpisu nutno používat zaručené elektronické podpisy a kvalifikované certifikáty vydávané akreditovanými poskytovateli certifikačních služeb. Další informace o elektronickém podpisu najdete na www.ica.cz .
Adresa elektronické podatelny: ou@bystrec.cz

Požadavky na elektronická podání:
Pokud je přílohou soubor, obecní úřad akceptuje soubory ve formátech: *.HTML (hypertextový dokument), *.TXT (prostý text), *.RTF (dokument v textovém standardu RTF), *.PDF (dokument ve formátu Adobe Acrobat), *.DOC a DOCX (dokument MS Word), *.XLS a XLSX (dokument MS Excel). *.ODT nebo *.ODS (dokument Open Office), případně v běžném grafickém formátu nebo ve formátu *.ZIP a *.RAR.
Jednou zprávou (nebo na jednom technickém nosiči dat) zasílejte pouze jedno podání. Maximální velikost přílohy pro elektronické podání (mimo technický nosič) je 10 MB.

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat za účelem odpovědi. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů

Adresa pro osobní podání a pro příjem podání na technických nosičích dat:

Obecní úřad Bystřec
Bystřec 182
561 54 Bystřec

Úřední hodiny pro osobní podání a pro příjem podání na technických nosičích dat:

Pondělí a středa od 8:00 do 11:00 a od 12:00 do 17:00 hodin.

Příjem a zpracování elektronických podání:

Obdrží-li elektronická podatelna elektronické podání, vyrozumí o tom odesilatele e-mailovou zprávou, odeslanou na adresu uvedenou v podání. Obsah zprávy je dán výsledkem prvotních kontrol e-podání z hlediska čitelnosti, přítomnosti e-podpisu, přítomnosti viru atd. Neprojde-li e-podání některou kontrolou, není e-podatelnou přijato a ve zprávě je pak uveden konkrétní důvod. Vypsány jsou i identifikační údaje e-podání.

Pokud si odesilatel vymíní zaslání zprávy o přijetí podání v listinné podobě, elektronická podatelna mu zprávu v této podobě odešle.

Pokud si odesilatel vymíní, může být další komunikace s Obecním úřadem vedena výhradně v listinné podobě.

Po přijetí elektronického podání je elektronická písemnost podána do spisové služby úřadu. Další postup je již stejný jako u běžného podání.

Zpracování elektronických podání se řídí příslušnými zákonnými normami a standardem ISVS pro provoz elektronických podatelen ve vztahu k používání zaručeného elektronického podpisu (vydal ÚVIS č.016/01.01)